Nowości
CANVAS PRO kamizelka ocieplana z kapturem
CANVAS PRO kamizelka ocieplana z kapturem
80,81 zł 65,70 zł
Promocje
ADIDAS ND Tiro 15 STD JKT przedłużana męska kurtka
ADIDAS ND Tiro 15 STD JKT przedłużana męska kurtka
234,07 zł 150,00 zł 190,30 zł 121,95 zł
LUMMIN softshell / membrana TECPROOF 8000
LUMMIN softshell / membrana TECPROOF 8000
107,39 zł 99,00 zł 87,31 zł 80,49 zł
MARTES NARBON softshell z kapturem / membrana TECPROOF 8000
MARTES NARBON softshell z kapturem / membrana TECPROOF 8000
120,42 zł 113,00 zł 97,90 zł 91,87 zł
BRUGI ocieplana kurtka zimowa z kapturem
BRUGI ocieplana kurtka zimowa z kapturem
185,36 zł 160,00 zł 150,70 zł 130,08 zł
Zwroty i reklamacje


Zwrot towaru

Kupując towar, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij oświadczenie (do pobrania tutaj) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

FIRMA "IMPOR" JAROSŁAW KONOWALIK, SZYMON ZAGŁÓWEK, ZYGMUNT ORŁOWSKI
GEN. SOWIŃSKIEGO 3
44-100 GLIWICE

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz kopię paragonu lub faktury.


Reklamacje

Wszystkie sprzedawane przez nas produkty objęte są gwarancją

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji (do pobrania tutaj)
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
FIRMA "IMPOR" JAROSŁAW KONOWALIK, SZYMON ZAGŁÓWEK, ZYGMUNT ORŁOWSKI
GEN. SOWIŃSKIEGO 3
44-100 GLIWICE

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, naprawiony lub nowy towar (w zależności od sposobu rozpatrzenia reklamacji) odsyłamy na nasz koszt.
W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, (po kontakcie telefonicznym) odsyłamy towar na koszt reklamującego. Towar można także odebrać osobiście z naszego magazynu

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl