Nowości
CZAPKA Z DASZKIEM
CZAPKA Z DASZKIEM
5,45 zł 4,43 zł
BRIXTON CLASSIC komplet ogrodniczki + bluza
BRIXTON CLASSIC komplet ogrodniczki + bluza
118,67 zł 96,48 zł
szt.
BRIXTON CLASSIC spodnie robocze do pasa
BRIXTON CLASSIC spodnie robocze do pasa
58,65 zł 47,68 zł
szt.
BRIXTON CLASSIC spodnie robocze ogrodniczki
BRIXTON CLASSIC spodnie robocze ogrodniczki
64,08 zł 52,10 zł
szt.
COMFORT komplet ogrodniczki + bluza
COMFORT komplet ogrodniczki + bluza
76,79 zł 62,43 zł
szt.
COMFORT spodnie robocze do pasa
COMFORT spodnie robocze do pasa
44,69 zł 36,33 zł
szt.
COMFORT spodnie robocze ogrodniczki
COMFORT spodnie robocze ogrodniczki
48,87 zł 39,73 zł
szt.
MASTER komplet ogrodniczki + bluza
MASTER komplet ogrodniczki + bluza
94,93 zł 77,18 zł
szt.
Zwroty i reklamacje


Zwrot towaru

Kupując towar, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij oświadczenie (do pobrania tutaj) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

FIRMA "IMPOR" JAROSŁAW KONOWALIK, SZYMON ZAGŁÓWEK, ZYGMUNT ORŁOWSKI
GEN. SOWIŃSKIEGO 3
44-100 GLIWICE

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz kopię paragonu lub faktury.


Reklamacje

Wszystkie sprzedawane przez nas produkty objęte są gwarancją

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji (do pobrania tutaj)
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
FIRMA "IMPOR" JAROSŁAW KONOWALIK, SZYMON ZAGŁÓWEK, ZYGMUNT ORŁOWSKI
GEN. SOWIŃSKIEGO 3
44-100 GLIWICE

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, naprawiony lub nowy towar (w zależności od sposobu rozpatrzenia reklamacji) odsyłamy na nasz koszt.
W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, (po kontakcie telefonicznym) odsyłamy towar na koszt reklamującego. Towar można także odebrać osobiście z naszego magazynu

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl