
Zwrot towaru
Kupując towar, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij oświadczenie (do pobrania tutaj) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
FIRMA "IMPOR" JAROSŁAW KONOWALIK, SZYMON ZAGŁÓWEK, ZYGMUNT ORŁOWSKI
GEN. SOWIŃSKIEGO 3
44-100 GLIWICE
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz kopię paragonu lub faktury.
Reklamacje
Wszystkie sprzedawane przez nas produkty objęte są gwarancją
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji (do pobrania tutaj)
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
FIRMA "IMPOR" JAROSŁAW KONOWALIK, SZYMON ZAGŁÓWEK, ZYGMUNT ORŁOWSKI
GEN. SOWIŃSKIEGO 3
44-100 GLIWICE
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, naprawiony lub nowy towar (w zależności od sposobu rozpatrzenia reklamacji) odsyłamy na nasz koszt.
W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, (po kontakcie telefonicznym) odsyłamy towar na koszt reklamującego. Towar można także odebrać osobiście z naszego magazynu